Czy UOKiK nie dostrzega problemu nieprawidłowego wdrożenia dyrektywy 90/314 w zakresie zabezpieczenia finansowego biur podróży?

Ostatnio Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów mocno tłumaczy się w sprawie działań podejmowanych w sprawie Amber Gold (np. UOKiK: W sprawie Amber Gold zrobiliśmy wszystko, co mogliśmy).

A czy ktoś z Państwa słyszał o jakimkolwiek stanowisku w związku z nieprawidłowo wdrożonym w prawie polskim art. 7 dyrektywy 90/314 odnoszącym się do zabezpieczenia finansowego biur podróży. Poszkodowanych klientów są tysiące. Naruszenie dyrektywy wydaje się oczywiste. UOKiK dba o prawa konsumentów, skala problemu jest duża, dlaczego więc nie ma odpowiednich działań ze strony tego organu? Może się jednak mylę i działania są podejmowane?

4 września wystąpiłem m.in. do UOKiK z prośbą o zajęcie stanowiska w tej sprawie.

dr Piotr Cybula, radca prawny

 

 

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s