Rada Reklamy wypowie się w sprawie praktyki Neckermanna

Neckermann Polska BP Sp. z o.o. w swojej praktyce wykorzystuje „Certyfikat Członkostwa” w Polskim Związku Organizatorów Turystyki, który „Jest potwierdzeniem przestrzegania statutu i regulaminów PZOT”. W sprawie tej praktyki wkrótce wypowie się Rada Reklamy. Istotą sprawy jest to, czy można w tym przypadku powoływać się na „regulaminy”.

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s