media

Wypowiedzi w mediach, m.in.:

PRASA:

„Rzeczpospolita”, „Dziennik Gazeta Prawna”, „Wiadomości Turystyczne”, „Dziennik Polski”, „Wyborcza”, m.in.:

Komentarz w artykule P. Żytnickiego, Zginął w zamachu terrorystycznym w Tunezji. Wdowa pozywa biuro podróży, Wyborcza.pl z 20 października 2015 r.

Komentarz w artykule M. Domagalskiego, Prawo nie chroni klientów upadłych biur podróży – wyrok Sądu Najwyższego, Rzeczpospolita z 19 października 2015 r.

Komentarz w artykule F.F., K. Wójcik, Kiedy biuro podróży upadnie, marszałek zadba o turystów, w wersji papierowej w artykule K. Wójcik, Turysta bezpieczniejszy, Rzeczpospolita z 15 stycznia 2015 r. (s. C3)
Komentarz w artykule M. Domagalskiego, Słabe gwarancje? Skarb państwa dopłaci, Rzeczpospolita z 11 sierpnia 2012 r.
Komentarz w artykule K. Wójcik-Adamskiej pt. Przewodnik miejski zbyt uprzywilejowany, Rzeczpospolita z 12 sierpnia 2011 r. (s. C2)

Komentarz w artykule K. Wójcik-Adamskiej pt. Pozwy zbiorowe – czas na turystykę, Rzeczpospolita z 4 sierpnia 2011 r. (s. C1)

Komentarz w artykule K. Wójcik-Adamskiej pt. Klienci upadłych biur podróży mogą pozwać Polskę, Rzeczpospolita z 4 sierpnia 2011 r. (s. C2)

Komentarz w artykule Za kryzys zapłacisz na urlopie, czyli plajta Orbis Travel,  Dzienni Polski z 30 września 2010

Komentarz w artykule M.Domagalskiego i M. Kosiarskiego, Powrót gwarantowany, zwrot za wczasy minimalny, Rzeczpospolita z 21 lipca 1999 r.

TELEWIZJA

TVP1, Polsat, Polsat Biznes, TVN, TVN 24, m.in.:

Zapłaciła 3 600, dostała 400 zł. Co z pieniędzmi za Egipt (TVN24, 17.08.2013 r.)

RADIO

TOK FM, Radio PiN, Program 3, m.in.:

Na jakich zasadach funkcjonują biura podróży, rozmowa Anny Laszuk z dr. Piotrem Cybulą, Radio Tok Fm, 29 wrzesień 2010 r.

INTERNET

TUR-INFO, m.in.:

Wątpliwości wobec nowelizacji ustawy o usługach turystycznych, 15.01.2015 r.

Branża oburzona wypowiedziami eksperta, 16.08.2013 r.

Turystyka serwis branżowy „Rzeczpospolitej”, m.in.:

4500 złotych dla klienta biura podróży Aquamaris, 5.06.2015 r.

TVN24.BIS.PL, m.in.:

Kolejny wyrok ws. klientów biur podróży. Państwo musi zapłacić za brak przepisów, 4.06.2015

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s